Book Creator 検索

カスタム検索

2016年4月18日月曜日

Someday We'll All Be Free

自由
僕はディバインシステムです。
僕は自由です。
自由な人はほんとうに少ない。

Someday We'll All Be Free 4:15 Donny Hathaway Extension Of A Man R&B 3381

DONNY HATHAWAY LYRICS

"Someday We'll All Be Free"

Hang on to the world as it spins around
Just don't let the spin get you down
Things are moving fast
Hold on tight and you will last
Keep your self respect, your manly pride
Get yourself in gear
Keep your stride
Never mind your fears
Brighter days will soon be here
Take it from me, someday we'll all be free, yeah

Keep on walking tall
Hold your head up high
Lay your dreams right up to the sky
Sing your greatest song
And you'll keep going, going on
Take it from me, someday we'll all be free
Hey, just wait and see, some day we'll all be free, yeah
Take it from me, someday we'll all be free
It won't be long, take it from me, someday we'll all be free
Take it from me, take it from me, take it from me...


いつの日か、僕たちはみな自由になる

訳 青柳洋介


回っている世界に目を向けなさい

その回転はあなたを落ち込ませない

物事は速く動いている

地に足を付けなさい。そうすれば、あなたは持ちこたえる

自尊心と人の誇りを持ちなさい

調子よくしなさい

歩み続けなさい

恐れることはない

まもなく明るい日々が訪れる

僕から学び取りなさい。いつの日か、僕たちはみな自由になる


しっかりと歩み続けなさい

頭を上げて

あなたの夢を空高く掲げて

あなたの偉大な歌を歌いなさい

そうすれば、あなたは前進し続ける

僕から学び取りなさい。いつの日か、僕たちはみな自由になる

ヘイ、立ち止まって考えなさい。いつの日か、僕たちはみな自由になる

僕から学び取りなさい。いつの日か、僕たちはみな自由になる

もうすぐです。僕から学び取りなさい。いつの日か、僕たちはみな自由になる

僕から学び取りなさい。僕から学び取りなさい。僕から学び取りなさい

0 件のコメント: