Book Creator 検索

カスタム検索

2016年4月16日土曜日

Send In The Clowns

Send In The Clowns 4:43 Barbra Streisand The Essential (Disc 2) Easy Listening 255


BARBRA STREISAND LYRICS


"Send In The Clowns"

Isn't it rich, are we a pair
Me here at last on the ground
You in mid-air
Send in the clowns
Isn't it bliss, don't you approve
One who keeps tearing around
One who can't move
Where are the clowns
Send in the clowns
Just when I'd stopped opening doors
Finally knowing the one that I wanted was yours
Making my entrance again with my usual flair
Sure of my lines
No one is there
Don't you love a farce,
My fault I fear,
I thought that you'd want what I want
Sorry my dear!
But where are the clowns
There ought to be clowns
Quick send in the clowns
What a surprise,
Who could foresee?
I'd come to feel about you
What you felt about me?
Why only now when I see
That you've drifted away?
What a surprise...
What a cliche...
Isn't it rich, isn't it queer
Losing my timing this late in my career
And where are the clowns
Quick send in the clowns
Don't bother, they're here


道化師を招いてよ

訳 青柳洋介


リッチではないの? 私たちはペアではないの?

私はここでついに地に倒れる

あなたは中空にいる

道化師を招いてよ

至福ではないの? あなたは認めないの?

気ままに生きる人

動けない人

道化師はどこにいるの?

道化師を招いてよ

ドアを開けるのを止めたとき

とうとう、私が欲しいものはあなたのものだと分かった

私の才覚でふたたびドアを開ける

私の選択を信じている

そこには誰もいない

あなたは茶番を愛さないの?

私の間違いを恐れる

私が欲しいものはあなたが欲しいものだと思っていた

あなた、ごめんなさい

でも、道化師はどこにいるの?

道化師であるべきだわ

すぐに道化師を招いてよ

なんという驚き

だれに分かるの?

あなたを感じるようになったわ

私をどう感じる?

私が会った時、どうして

あなたは漂流してしまったの?

なんという驚き

なんという陳腐

リッチではないの? 滑稽ではないの?

私の人生で時を逸してしまった

道化師はどこにいるの?

すぐに道化師を招いてよ

悩ませないで。道化師はここにいる







0 件のコメント: