Book Creator 検索

カスタム検索

2016年4月16日土曜日

Somewhere

Somewhere 4:57 Barbra Streisand The Essential (Disc 2) Easy Listening 253

Barbra Streisand – Somewhere Lyrics


Someday
Somewhere
We'll find a new way of living,
We'll find a way of forgiving
Somewhere

There's a place for us
Somewhere a place for us
Peace and quiet and open air
Wait for us somewhere

There's a time for us
Someday a time for us
Time together with time to spare
Time to learn
Time to care

Someday
Somewhere
We'll find a new way of living
We'll find there's a way of forgiving
Somewhere
Somewhere
Somewhere

There's a place for us
A time and a place for us
Hold my hand and we're half way there
Hold my hand and I'll take you there
Somehow
Someday
Somewhere


どこかに

訳 青柳洋介


いつの日か

どこかに

私たちは新しい生活を見つけるでしょう

私たちは許しの方法を見つけるでしょう

どこかに


私たちのための場所

私たちのための場所がどこかにある

平和で静かでオープンな場所

どこかで私たちを待っている


私たちのための時間

私たちのための時間がいつの日か訪れる

分かち合う時間がある

学ぶための時間

ケアするための時間


いつの日か

どこかに

私たちは新しい生活を見つけるでしょう

私たちは許しの方法を見つけるでしょう

どこかに

どこかに

どこかに


私たちのための場所

私たちのための場所がどこかにある

私の手を握ってよ。そうすればそこへたどり着く

私の手を握ってよ。そうすればそこへ連れていく

とにかく

いつの日か

どこかに

0 件のコメント: